سایت تمدن متخصص تولید و اجرای سازه های متحرک سقف استخر، روف گاردن، تراس و...

در این مقاله قصد داریم به اطلاعات و ویژگی هایی منحصر به فردی از مجموعه سقف متحرک تمدن در سایت تمدن اشاره کنیم.
و اگر نیاز به محاسبه آنلاین قیمت سقف استخر دارید کلیک کنید!

چرا پوشش تمدن؟
شرکت پوشش های تمدن با بیش از ده سال تجربه و رزومه درخشان در حوزه سقف متحرک در خدمت شما کارفرمایان عزیز است که سازه ای مستحکم و زیبا برای شما اجرا کند. سقف متحرک برای کاربری های متفاوتی از جمله استخر، روفگاردن، پارکینگ، کافه، رستوران و... کاربرد دارد. تا آخر مقاله همراه ما باشید.
سقف استخر پلی کربنات

بهترین متریال را از سایت تمدن بخواهیدسقف متحرک استخری
طراحی
طراحی اصولی و حرفه ای و همچنین براساس سلیقه مشتری و دیزاین باغ و ویلا یکی از مهم ترین مواردی است که کارفرما به آن فکر می کند و این کار تخصص طراحان شرکت پوشش تمدن می باشد. طراحی استاندارد و اصولی بر اساس دفترچه محاسبات صورت گرفته و هماهنگی مناسبی نسبت به رنگ ها، دیزاین و محیط شما دارد.
اجرای سقف استخر
نقشه کشی و طراحی سقف استخر توسط مجموعه پوشش های تمدن
حسین تمدن
کیفیت ساخت
علاوه بر یک طراحی اصولی، کیفیت ساخت و متریال موجود در سازه برای هر شخصی مهم است چراکه کیفیت بالای ساخت، تضمین گر عمر طولانی و عملکرد بهتر سازه بوده و شرکت پوشش تمدن از بهترین متریال های وارداتی و روز دنیا استفاده می نماید و پروژه های انجام شده به وضوح بیانگر این موضوع هستند.
پشتیبانی و خدمات پس از فروش:
ما شما را تنها نمی گذاریم و پشتیبانی و خدمات پس از فروش و نصب همانند تعمیر و آموزش نگهداری، تهیه قطعات یدکی یا تعمیر آن بر عهده شرکت تمدن می باشد لازم به ذکر است که هر چیزی را با شناسنامه آن می شناسند و به همین منظور در پایان کار شناسه ای بر روی سازه نصب می شود که دارای QR کد بوده و اطلاعات لازم از زیرساخت سازه و اصل سازه در آرشیو اطلاعاتی شرکت ذخیره می شود تا در صورت لزوم، در آینده کارفرما از آن استفاده لازم را نماید. 
گارانتی
علاوه بر پشتیبانی باید سندی هم برای این موضوع وجود داشته باشد و آن کارت گارانتی استراکچر سازه و متریال آن می باشد که شرکت سقف متحرک تمدن تقدیم شما میکند.
سقف استخر متحرک
سقف مدل سانروف از جنس پلی کربنات
سقف متحرک استخر در اصفهان
تعهدات:
مقرراتی ترین شرکت ها متعهد ترین و بهترین در کار خود هستند و در تحویل به موقع سازه حرف اول را می زنند چرا که با شما پای یک قرارداد نشسته اند و خود را متعهد به اجرای با کیفیت سازه و تحویل به موقع آن می دانند. شرکت پوشش های تمدن با پرسنل مجرب خود و کیفیت کاری بی نظیر همواره در تلاش است که  در کنار یک قیمت منصفانه با بهترین متریال موجود، در پیشبرد ویلای رویایی شما نقش به سزایی داشته باشد و از شروع ساخت استخر و زیرسازی آن با مهندسین خود مشاوره هایی متناسب با نیاز، به شما ارائه دهند.
نوآوری
ما در عصری زندگی میکنیم که هنر و تکنولوژی روز به روز در حال تغییر، توسعه و پیشرفت است و ما نیز پا به پای این غافله در طراحی، هنر معماری و نوآوری در ارائه بهترین خدمات و طرح های کارا و زیبا به پیش می رویم و شعار شرکت پوشش تمدن نیز همواره این بوده است که رقابت ما با کار قبلی خود شرکت تمدن است و همیشه در تلاشیم که سازه بعدی متفاوت تر و بهتر از سازه قبلی باشد.
در عرصه تبلیغات
ما در عصری زندگی میکنیم که تبلیغات در فضای مجازی و میدانی باعث جذب کارفرما می شود اما ما با افتخار می توانیم بگوییم که مبلغ کار ما خود شخص کارفرما می باشد و با تبلیغات دهان به دهان، پوشش تمدن بر روی زبان ها افتاده است نه با شانتاژهای خبری و رسانه ای! چرا که کار ما مورد رضایت همه کارفرماهای عزیز بوده است و حدود هفتاد درصد کارفرمایان مراجعه کننده به شرکت تمدن، جذب تبلیغات دهان به دهان شده اند چراکه نام این شرکت بر روی زبان مهندسین و کارفرمایان سرتاسر کشورمی باشد و به همین منظور کارفرمایان رضایت کاملی از ما داشته و ما را به بقیه معرفی کرده اند.
سقف قوس استخر
قیمت
چیزی که ما را نسبت به دیگر شرکت ها متمایز می کند موضوع قیمت است. شاید بعضی از شرکت ها بدون اینکه تغییری در ابعاد دهند قیمت های مختلفی به شما ارائه داده و یا از اطلاعات کم کارفرما سوءاستفاده کنند و هنگام کار و ارائه قیمت، غل و غش نمایند. اما شرکت پوشش های تمدن یکی از با سابقه ترین شرکت ها در نوع خود می باشد. بعضی از شرکت ها قیمت پایینی به کارفرما ارائه می دهند وعلت این موضوع تنها یک چیز است عدم استفاده از متریال با کیفیت. در صورتی که شرکت تمدن از بهترین متریال روز دنیا و وارداتی استفاده کرده واین متریال در بازار حرف اول را می زنند. شرکت تمدن قیمت خود را بر اساس درجه یک بودن سازه و این متریال بیان می کند.
بازدید از پروژه:
شرکت پوشش های تمدن در سرتاسر ایران، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق سازه های زیبا و متفاوتی اجرا کرده است. شما کارفرمایان عزیز هنگام استعلام قیمت از شرکت تمدن و همچنین از دیگر شرکت ها بهتر است کمی تامل کرده و به طور حضوری و از نزدیک از پروژه های اجرا شده و یا در حال اجرای ما بازدید نموده تا متوجه تفاوت ملموس سازه ما با دیگر شرکت ها شوید چون این ما هستیم که حرف اول را در کیفیت میزنیم. 
سقف متحرک استخر در شمال
سقف استخر مدل قوسرضایت کارفرمایان
وقتی پروژه انجام شده با شما سخن می گوید! شما میتوانید از پروژه های انجام شده ی شرکت تمدن در سرتاسر ایران و همانطور که گفته شد از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب از پروژه های متفاوتی که اجرا نموده است بازدید به عمل آورید تا رضایت کارفرمایان عزیز را مشاهده نموده و همچنین ببینید که سازه پس از چندین سال همچنان سالم بوده ومطابق با عکس روز اولش است.
مسئول جامعه
شرکت سقف متحرک تمدن خود را مسئول جامعه و حافظ محیط زیست جهت ارتقا کیفیت خدمات و سلامت مردم می داند. این کار و اجرای این سازه باعث استفاده کمتر از مواد شیمیایی برای حفظ رنگ و PH  آب شده در نتیجه سلامتی شما و فرزندانتان حفظ می شود. مورد دوم کاهش استفاده از انرژی و آب است، با سقف متحرک، هم هدر رفت انرژی گرمایشی تان پایین می آید و هم از تبخیر آب به واسطه ی نور خورشید جلوگیری میشود. مورد سوم صرفه جویی و استفاده بهینه از استخر در طی سال است چرا که شما علاوه بر اینکه در زمستان و تابستان می توانید در استخر خود شنا کنید این امکان برای شما نیز فراهم می شود که دیگر نگران اسیدی شدن آب استخر توسط باران، کثیف شدن توسط گرد و خاک و ریزش برگ درختان و افتادن حیوانات و فضولات آنها به درون استخر خود نباشید.
حافظ جان و سلامت شما
شرکت تمدن حافظ جان و سلامت شما است چرا که اجرای سقف متحرک استخر باعث جلوگیری از برخورد اشعه UV به پوستتان شده و همچنین  باعث جلوگیری از آفتاب سوختگی و سرطانی شدن سلول های پوستتان به دلیل دارا بودن لایه UV ورقه پلی کربنات می شود؛ همچنین این سازه باعث می شود که از افتادن فرزندانتان به درون استخر جلوگیری شود و شما با خیالی آسوده می توانید شاهد بازی کردن فرزندتان در پیرامون استخر باشید و یا به کار خود برسید تا فرزند دلبرتان در ویلا مشغول بازی خود باشد بدون اینکه نگرانی بابت غرق شدن او داشته باشید.


مــــحـــاســـبـــه آنـــلـــایـــن (کلیک کنید!)

    درباره شرکت

شرکت پوشش های متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. شما همراهان گرامی می توانید با کارشناسان مجرب و زبده ما جهت طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر تماس برقرار نموده تا اطلاعات لازم بالاخص برآورد هزینه سازه در سه مدل برقی، دستی و ثابت را در اختیار شما قرار دهند.

تمدن همراه شماست!

ارتباط با ما:

 اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطانی جنب یاس17 

شماره تماس + واتساپ: 09120463001

X منوی اصلی سایت
منوی اصلی